Bank BGŻ BNP Paribas z kolejnym wdrożeniem startupu

czwartek, 8 lutego 2018

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął współpracę z kolejnym startupem – polską firmą Vintom, która specjalizuje się w budowaniu większego zaangażowania klientów, wykorzystując w tym celu obraz wideo w zakresie personalizacji i automatyzacji procesów sprzedaży.

To kolejne już wdrożenie w Banku. Premiera pierwszego, firmy NuDelta, miała miejsce w grudniu ub. r. podczas jednego z najważniejszych wydarzeń w Europie z branży fintech – Impact fintech’17 w Katowicach. W kolejce czeka następne innowacyjne rozwiązanie, jakie Bank zamierza wkrótce wdrożyć. Tym razem w zakresie wsparcia procesów sprzedaży. 

-Poszukiwaliśmy rozwiązań, które z jednej strony wpłyną na zwiększenie efektywności sprzedaży, a z drugiej nie będą uciążliwe dla naszych klientów. Wykorzystanie tego typu narzędzi, jakie oferuje Vintom, jest pierwszym krokiem do większej personalizacji oferty i jeszcze bardziej indywidualnego podejścia do klienta – wyjaśnia Radosław Kozłowski, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu Online w Banku BGŻ BNP Paribas. – Chcemy przez to zwiększyć swoją rozpoznawalność jako innowacyjnej organizacji finansowej i wykorzystać spersonalizowaną komunikację video w przeprowadzanych kampaniach informacyjnych, marketingowych lub sprzedażowych z dokładnie mierzalną skutecznością – dodaje Radosław Kozłowski.

Firma Vintom oferuje kompleksowe rozwiązania do komunikacji z obecnymi klientami poprzez automatyczne generowanie spersonalizowanej komunikacji wideo, wspiera kanały sprzedaży, a co równie istotne zwiększa tym samym lojalność i satysfakcję klientów. To tylko niektóre z czynników, jakie zdecydowały o wyborze przez Bank BGŻ BNP Paribas takiego partnera biznesowego.

Bank BGŻ BNP Paribas i firma Vintom po raz pierwszy spotkały się w The Heart, europejskim centrum współpracy korporacji i startupów.