Konferencja Startup.Art

wtorek, 20 marca 2018

Konferencja Startup Art. już za tydzień!

Konferencja inauguruje piątą edycję programu Startup Art. organizowanego przez Biuro Kultury Miasta st. Warszawy we współpracy ze Startup Academy. To bezpłatne wsparcie biznesowe dla studentów i absolwentów wyższych szkół artystycznych, ale dołączyć do wydarzeń mogą również chętni z innych uczelni.

Start konferencji planowany jest na godz. 9:00, kiedy rozpocznie się moderowana sesja networkingowa, podczas której wszyscy uczestnicy będą mieli okazję się poznać. W końcu spędzają ze sobą prawie cały dzień:) O to, aby nikt nie stał sam i nie podpierał ścian, zadba Witold Atnosiewicz z ekipą NCC.

Pozostałe panele konferencji zostały podzielone na 4 bloki tematyczne:

  • generowanie i testowanie pomysłów na biznes,
  • finansowanie własnej działalności,
  • rozwój i globalizacja biznesu,
  • budowanie marki startupu.

 

Wśród zaproszonych gości są m.in. Karol Banaszkiewicz – współzałożyciel Displate.com, która może się pochwalić przychodami rzędu 10 milionów dolarów i współpracą z ponad 4 tysiącami artystów z całego świata. Displate na co dzień “drukuje plakaty na blasze”, a Karol opowie o tym jak można testować swoje nowe pomysły biznesowe bez wielkiego kapitału.

 

Znalezienie niszy i rozpoczęcie własnego biznesu po długoletniej pracy na etacie często nie jest łatwe, ale może stanowić cenny element budowy przewagi konkurencyjnej. O początkach w branży fashion i wyzwaniach czekających na osoby rozpoczynające biznes w branży kreatywnej opowie Dorota Kawalec ze startupu Vanda Novak.

 

O zdobywaniu finansowania będzie można posłuchać od partnerki zarządzającej funduszem inwestycyjnym Black Swan Fund – Katarzyny Wierzbowskiej oraz CEO Woolet i MIMIGroup – Marka Cieśli. Będą to dwa całkiem różne spojrzenia na temat, ponieważ z pierwszego wystąpienia będzie można dowiedzieć się jak przekonać inwestora, a z drugiego jak przekonać tłum, aby otrzymać potrzebny do rozwoju startupu kapitał.

 

Twórcy “Wykreślonej Warszawy”, czyli Piotr Greiner i Marcin Adamski z Pictureworks opowiedzą o swoich doświadczeniach związanych z rozwojem projektów kreatywnych. A co zrobić, aby poza granicami Polski zwrócono uwagę na projekt? Na to pytanie odpowie w czasie swojego wystąpienia Kamil Laszuk z Musiconu.

 

O budowaniu marki własnego startupu już od pierwszych dni, uczestnicy będą mogli dowiedzieć się od Dawida Wintera z firmy MUSCAT. W czasie konferencji będzie też szansa dowiedzieć się, czym jest audiobranding i jak go wykorzystać w biznesie, a opowie o tym Rafał Konieczny z Soundize Audio Branding.

Cały program konferencji dostępny jest na stronie: https://startupart.pl/
Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny, należy tylko zarejestrować się i pobrać darmową wejściówkę na stronie internetowej, aby 27 marca znaleźć się na liście uczestników i odebrać odpowiedni identyfikator. Miejscem wydarzenia jest Akademia Sztuk Pięknych ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 37/39.