Wrocławska spółka MFIT Group z milionowym obrotem

środa, 21 lutego 2018

Milionowy obrót w pierwszych miesiącach działalności. Wrocławska firma MFIT Group w ciągu zaledwie roku stworzyła cztery duże projekty, w tym BuyCoinNow ? platformę, której łączna sprzedaż wyniosła 7 milionów złotych.

Działalność MFIT Group skoncentrowana jest wokół kryptowalut, ale nie tylko. Firma zatrudnia blisko 100 pracowników ? specjalistów w dziedzinie technologii (VR, AR), rozwiązań marketingowych czy SEO ? i dostarcza usługi z zakresu IT. Całym zespołem kieruje dwóch wrocławian ? Kajetan Maćkowiak i Adam Bicz. Ich firma z końcem 2017 roku osiągnęła obrót na poziomie 3 milionów dolarów.
Pod nazwą MFIT Group kryje się aż 10 spółek:

  • Verfied Solutions ? software house specjalizujący się w kryptowalutach i technologii blockchain,
  • BuyCoinNow ? platforma internetowa do zakupu i sprzedaży Bitcoinów,
  • BitcoinAPI ? platforma umożliwiająca uruchomienia płatności w kryptowalucie na stronie dowolnego biznesu online,
  • MoreFromIT ? software house specjalizujący się w przygotowaniu stron www, oprogramowania, aplikacji webowych oraz mobilnych,
  • MoreDromVR ? dział zajmujący się wizualizacjami, wideo 360 i symulacjami,
  • AnimacjeReklamowe ? dział zajmujący się tworzeniem wizualizacji 2D i 3D,
  • Sendingo ? dział marketingowy oferujący usługi, takie jak: strategie e-mail marketingowe, marketing automation, mailingi sprzedażowe czy planowanie mediów,
  • RealityBusters ? uniwersum gier mobilnych, webowych, AR oraz VR,
  • SkyCommerce ? dział dedykowany usługom: CEO, copywritingu czy e-commerce,
  • K1 Venture Capital ? spółka finansująca najciekawsze Startupy.

 

Działalność wrocławskiej firmy znana jest w aż 175 krajach świata. Największy ruch generowany jest z Polski, USA, UK, Chin i Korei. ? Temat kryptowalut i blockchain zostanie jeszcze bardziej rozwinięty, a BitcoinAPI i BuyCoinNow staną się tematem przewodnim firmy ? zapowiada Kajetan Maćkowiak. ? Na pewno w ciągu najbliższych miesięcy MFIT Group będzie się koncentrować na dostosowaniu produktów do klientów z Korei Południowej, którzy stanowią większość naszych odbiorców ? dodaje Adam Bicz.

Zarząd firmy już teraz planuje kolejne inwestycje, o których poinformuje wkrótce.