Wrocławska spółka MFIT Group z milionowym obrotem

środa, 21 lutego 2018

Milionowy obrót w pierwszych miesiącach działalności. Wrocławska firma MFIT Group w ciągu zaledwie roku stworzyła cztery duże projekty, w tym BuyCoinNow – platformę, której łączna sprzedaż wyniosła 7 milionów złotych.

Działalność MFIT Group skoncentrowana jest wokół kryptowalut, ale nie tylko. Firma zatrudnia blisko 100 pracowników – specjalistów w dziedzinie technologii (VR, AR), rozwiązań marketingowych czy SEO – i dostarcza usługi z zakresu IT. Całym zespołem kieruje dwóch wrocławian – Kajetan Maćkowiak i Adam Bicz. Ich firma z końcem 2017 roku osiągnęła obrót na poziomie 3 milionów dolarów.
Pod nazwą MFIT Group kryje się aż 10 spółek:

  • Verfied Solutions – software house specjalizujący się w kryptowalutach i technologii blockchain,
  • BuyCoinNow – platforma internetowa do zakupu i sprzedaży Bitcoinów,
  • BitcoinAPI – platforma umożliwiająca uruchomienia płatności w kryptowalucie na stronie dowolnego biznesu online,
  • MoreFromIT – software house specjalizujący się w przygotowaniu stron www, oprogramowania, aplikacji webowych oraz mobilnych,
  • MoreDromVR – dział zajmujący się wizualizacjami, wideo 360 i symulacjami,
  • AnimacjeReklamowe – dział zajmujący się tworzeniem wizualizacji 2D i 3D,
  • Sendingo – dział marketingowy oferujący usługi, takie jak: strategie e-mail marketingowe, marketing automation, mailingi sprzedażowe czy planowanie mediów,
  • RealityBusters – uniwersum gier mobilnych, webowych, AR oraz VR,
  • SkyCommerce – dział dedykowany usługom: CEO, copywritingu czy e-commerce,
  • K1 Venture Capital – spółka finansująca najciekawsze Startupy.

 

Działalność wrocławskiej firmy znana jest w aż 175 krajach świata. Największy ruch generowany jest z Polski, USA, UK, Chin i Korei. – Temat kryptowalut i blockchain zostanie jeszcze bardziej rozwinięty, a BitcoinAPI i BuyCoinNow staną się tematem przewodnim firmy – zapowiada Kajetan Maćkowiak. – Na pewno w ciągu najbliższych miesięcy MFIT Group będzie się koncentrować na dostosowaniu produktów do klientów z Korei Południowej, którzy stanowią większość naszych odbiorców – dodaje Adam Bicz.

Zarząd firmy już teraz planuje kolejne inwestycje, o których poinformuje wkrótce.